Obserwuj mnie

niedziela, 1 grudnia 2013

Liść

Liście , liście ...








2 komentarze:

Zocha-Fashion pisze...

Świetna koszulka - druga kolorystyka bardziej mi się podoba :)
Pozdrawiam Serdecznie
http://zocha-fashion.blogspot.com/

magońki pisze...

W imieniu Despicable mam przyjemność nominować Twojego bloga do Liebster Blog Award :) Wyróżnienie Liebster Blog Award jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za ”dobrze wykonaną robotę” Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Pytania: A teraz czas na moje pytania 1. Leniwe wakacje nad morzem, czy aktywny wypoczynek?
2. Język włoski czy francuski?
3.Wino czerwone, czy białe?
4. Ulubiona potrawa ?
5. Słone przekąski czy słodkie łakocie?
6. Jest coś, czego nie zdążyłyście zrobić "przed dziećmi"?
7. Czym zajmowałybyście się zawodowo teraz, gdybyście nie robiły tego, co robicie obecnie?
8. Skok na bungee czy skok ze spadochronu?
9. lody kawowe czy śmietankowe?
10. Mój make-up na co dzień to?
11. Czerwona szminka czy delikatny błyszczyk?